klasa 4

 

Kolejne materiały, lekcje i zadania będą umieszczane na szkolnej platformie do nauki zdalnej.

Aby zalogować się proszę wejść na stronę classroom.google.com.

 

  • JĘZYK POLSKI
    • Proszę o przeczytanie lektury  „Biały Mustang”- Sat-Okh oraz wykonanie planu wydarzeń do zeszytu lektur.

  • MATEMATYKA 

    Materiały do przerobienia (Od 16.03.2020 do 20.03.2020) następna cześć materiału zostanie przekazana 23.03.2020 r.

    • Ułamki zwykłe

      Zeszyt ćwiczeń zad.9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17,18,19  str. 49, 50

      Można również  poćwiczyć na  epodrecznik.pl  Odkryj, zrozum, zastosuj

      Zadania będą sprawdzane po powrocie do szkoły.

    • Od 23.03.2020 r.-25.03.2020

      Ułamek jako część całości

      Zadanie 1, 2, 3,4, 5, 10 str 152, 153 podręcznik

      Rozwiązanie zad 2 i 4 przesłać  na pocztę zadaniamk@gmail.com

       

  • JĘZYK ANGIELSKI

    -Kontynuacja lekcji powtórkowych Unit 5 – do końca tygodnia.

    -Utrwalamy czas Present Simple czas teraźniejszy prosty, czynności, tryb rozkazujący- podręcznik Grammar summary –Unit 5

    -Wykonujemy słowniczek czasowników/czynności/ – alfabetycznie -w cienkim zeszycie-od początku roku.

    -Z podręcznika Rewiev, lekcje powtórkowe z 5 Unitu oraz ćwiczenia – lekcje równoległe

    -Uzupełniamy ćwiczenia Unit 5 i wcześniejsze.

    -Opisz drogę do szkoły, czynności dnia codziennego swoje i  kolegi

    Np. I go to , He goes to…po 10 zdań

    -Wypełniamy testy A i B z rozdziału 5 zamieszczone obok.

    GOOD LUCK! POWODZENIA!

    test A
    test B

  • INFORMATYKA
    • Przepisz z czytanej przez Ciebie lektury lub innej książki 15 zdań do edytora tekstu (Libra Office Writer lub Microsoft Word) pamiętając o zasadach edycji tekstu.
    • Wymagania:
      • czcionka: Times New Roman, 12,
      • tytuł: wyśrodkowany, pogrubiony,
      • tekst wyjustowany, 
      • nie pozostawiaj spójników takich jak: i, w, z – na końcu linii tekstu (ctr+shift+spacja).
    • Zadanie prześlij na adres mailowy: zadaniamdj@gmail.com. W przesłaniu przygotowanego przez Ciebie dokumentu mogą pomóc Ci rodzice.

  • HISTORIA
    • Na podstawie tekstu z podręcznika (str. 80 – 83) uzupełnij załączoną kartę pracy ( Tytuł „ XVII wiek – stulecie wojen). Zaznacz, do której kategorii należą poszczególne sformułowania. Zapisz w zeszycie temat „XVII wiek – stulecie wojen”. Kartę możesz wydrukować lub przepisać do zeszytu jako punk 1 – Wojny ze Szwecją, punkt 2 – Wojny z Turcją i punkt 3 Skutki wojen.
    • Karta pracy

  • PLASTYKA
    • Praca dekoracyjna o tematyce wiosennej.
  • PRZYRODA
    • Powtórzenie działu V, uzupełnienie zeszytu ćwiczeń z tego działu

    • Przyroda (23-25.03.2020)

      Zobacz  Zagrożenia w Donu i szkole w e podręczniku. pl

      Spróbuj rozwiązać zadanie 1 i 2.

       

  • MUZYKA

    Przeczytaj jeszcze raz tekst o F.Chopinie (lekcja 20) i odpowiedz na pytania:

    – Skąd pochodził ojciec Fryderyka?

    – Kto uczył  trzylatka gry na fortepianie?

    – Co skomponował siedmioletni Fryderyk?

    – Jakie dwa inne talenty oprócz muzycznego posiadał Chopin?

    Odpowiedzi zapisz w zeszycie

  • GODZINA WYCHOWAWCZA
    • „Jestem odpowiedzialna/y”. Porozmawiaj z rodzicami na temat odpowiedzialnego zachowania w czasie stanu zagrożenia epidemicznego.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Skip to content